Total Pageviews

Monday, January 2, 2012

Welcome 2012.. Goodbye 2011

Wow tahun baru dah.. Selamat datang 2012..

2011..
banyak benda jadi.. banyak benda ilang.. Banyak orang datang.. Banyak orang pergi..
Tapi saya masih juak di ctok..

Waaa.. Best eh.. 2011.. Alhamdulillah. Banyak benda yang saya aimkan semua saya dah dapat..
So 2012, masa k menabong balit..

Tahun tok, saya mok g jalan jalan.. I don't care.. I need time for myself.. Sik dapat nap dudok diam jan di opis.. Kelak gila kelak..

2011..
Banyak kisah.. Banyak cerita..
Cerita orang buang baby.. Cerita orang kenak bunoh..
hurm.. lom gik dengan politik nya

Huhuhu.. Waaa.. Tahun tok dah 26 tahun.. Dah besar dah kamek..
Tapi sebab gigi belakang semua lom tumbuh... kira gik kecik jak la

2011..
Kisah orang kaya..
Masa miskin, berdoa dengan Tuhan.. Minta kekayaan.. Minta kesenangan hidup.. Tapi bila dah senang hidup.. Senang juak nya lupak dirik.. Senang juak nya lupa kurniaan Ilahi.. Senang juak nya mok menindas orang miskin.

Banyak nya orang kedak ya.. Tapi kenak? Kenak masa susah berdoa dengan Tuhan.. Bila dah senang nang amik wuduk pun malas.. Solat apatah gik.. Mala jak excuse lom mandi wajib.. Hurm..


2011..
Waaa.. Semua dah terjawab..
Ada orang tok.. Depan bait.. Belakang membunuh..
Sik sangka juak.. Bukan la nak bercerita hal tok..
Cuma jadikan tauladan..
Mun nak bertolong dengan orang, tolong la dengan ikhlas..
Jangan la kita canang cya ctok kita bertolong dengan orang.. Sik ikhlas.. MENUNJUK NUNJUK oi..
Jangan lupa, masa anda sorang sorang di ctok dolok, kmk orang tok la nolong berjaga dengan anda ya..
tapi, kmk orang juak yang dijaik koh. adoh adoh.. nak kata apa pun sik dapat..
Cuma harap anda ya berubah.. sik semua kita tok perfect.. tapi, anda ya, semua orang pun sik betol. hadeh hadeh..

2011..
Banyak makan hati.. Nasib bait sik darah tinggi. hihihi
Tapi, sik apa la.. semua ya pakey pengalaman kelak kelak..

2011..
Dalam hati ada taman..
Aiyooo.. Hihihi..
Kejap ada kejap sik ada..
Lekak ya ada lagi.. pas ya sik ada gik..
Tok da gik.. waseh best ada jak..
I just want someone who can accept me for who i am..
and don't expect me to change myself bekos you want me to be like this and like that..
Sush main jauh jauh

2011..
Banyak nya kawan kawan kawen..
Saya? sik tau.. ada ka orang mau.. Nunggu orang minang jak la..
Mun aku tok nak minang orang.. hadoh eh.. Lamcerit oi dara..
hahaha

2011..
Kerja..
Mengusnake dengan jaya nya..
tapi saya mengusnake kerja saya beres..
Bukan mengusnake sebarang..

2011...
Banyak kenak komplen..
:'(
own no.. huhuhu pa leh buat.. mulut orang bah.. buat jaik pun kenak komplen.. polah bagus pun kenak sindir.
aiyo.. gney la gik?

2011...
Waa I miss my family..
Saya rindu mak, bapa, kakak, adik adik..
Huhuhuhu...
:'(

2011..
Terima kasih, tq semua semua orang yang pernah sayang saya, yang dah buang saya dari idup awak semua, sik apa..
Tok la lumrah hidup..
Ada masa kita jumpa gik k..

I WISH YOU GUYS A GOOD YEAR AHEAD.. Happy 2012

No comments:

Post a Comment